Momentul in care primesti complimente este minunat pentru a fideliza acel grup de clienti. Transforma complimentele lor in atasament si in recenzii pozitive pentru afacerea ta HoReCa.
Discuta cu clientii
Fie ca faci asta personal, fie prin intermediul echipei de ospatari, profita de momentele in care clientii iti ofera complimente, cand sunt incantati de preparatele pe care tocmai le-au gustat pentru a-i ruga sa recomande experienta si prietenilor lor.
Un compliment este un moment foarte bun pentru a-i ruga sa lase un review online pe patforma unde aveti cel mai mult nevoie sau sa ii incurajati sa posteze despre voi.
Stai la un pahar cu ei si spune-le secretul preparatului pe care tocmai l-au complimentat, povesteste-le filozofia ta culinara, arata-le ce alte preparate de neratat mai aveti in meniu. Leaga prietenii.
Vei obtine clienti recurenti, fideli, cu o lista de preparate pentru care abia asteapta sa revina in locatia ta pentru a le incerca si o multime de povesti de spus mai departe prietenilor.
Si bucatarii ofera complimente
Da, si tu poti oferi complimente clientilor tai. Este tot un semn de apreciere si multumire, iar atunci cand vin ca si surpriza, au un efect si mai puternic.
Â
Este inca o modalitate de a porni conversatii cu clientii tai, de data aceasta initiata de tine, de bucatar. Poate sa iti ofere un moment in care sa ii intrebi cum a fost experienta la voi in locatiei si sa ii rogi sa va lase si un review online.
Â
Poate fi un salut calduros in care le faci o vizita la masa. Sau un moment special in care primesc din partea ta ceva la masa. De exemplu, le poti trimite un sorbet insotit de complimentele bucatarului intre felurile de mancare.
Â
Este un gest care ii poate ajuta sa descopere si altceva din meniu pe langa ce si-au comandat, poate un preparat nou.Â
Â
Vor ramane cu singuranta cu o amintire draga si cu atasament fata de tine si locatia ta.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. We differentiate between essential cookies, which are required for the website to function, and non-essential cookies (like analytics, etc.) which are not necessarily required.YES, accept all cookiesNo, accept only essential cookiesPrivacy policy